Sub terminația de ”eveniment corporate” se încadrează orice fel de eveniment găzduit de o companie. Poate fi o conferință, sau un eveniment cu un anumit scop de marketing, gen: concursuri sportive, expoziții publice, sau orice alt tip de manifestare publică. Documentarea acestor evenimente ocupă un rol important în comunicarea cu clienții și colaboratorii. Imaginile pot fi folosite pentru PR , pentru reclame viitoare sau pur și simplu ca arhivă pentru a fi găsite ca referință ulterioară cu ajutorul motoarelor de căutare.

Documentarea poate fi făcută cu ajutorul fotografiei, clipului video sau în scris prin intermediul articolelor. Și desigur se pot folosi combinații între cele trei elemente pentru a obține un efect amplificat. O greșală des întâlnită la firmele mici, care nu au un departament specializat de marketing și PR este că deși organizează evenimente relevante pentru publicul lor, nu le documentează. Asta înseamnă că nu folosesc maximul de potrnțial al evenimentului. Evenimentele se consumă pe loc, dar clipurile,imaginile și articolele rămân în mediul online pentru referințe ulterioară.